Tuesday 6 November 2012

bidan terjun

hari ni ai jadi bidan terjun
aiseh..bidan terjun ape lak ni
hihihi
yg pastinya bkn bidan sambut baby..
semalam dpt call dari PK Petang
suh ai bwk pelajar ke SMK Seri Serdang
ai pun tanyala utk ape..
she said "utk program RIMUP"
uikk..ape hal lak ni..camne ai ade kena mengena ngan RIMUP ni??
mula2 tu refused jugakla kan..
tiba2 je okeyy kena jd tukang hantar budak..
hello..dpt ke duit claim minyak nanti
dahla ai still fobia lg ngan kes eksiden
dah la tu..kena bwk budak lak tu
gabra x hengat..so pg td ai jdla driver yg begitu berhemah
hihihi..
ade lebih kurang 4 kereta yg menghantar td..
cadang tu lps antar budak nak gi la jenjalan
tp sian lak ngan sorang cikgu ni..so temankan je la..
program RIMUP ni habis nak dekat kul 2pm jugakla..
so lps antar budak balik semula ke sekolah terus balik rumah
ade misi nak bwk abah ai n zuyyin ke klinik
zuyyin batuk2..abah ai lak semput
risau jugak bila abah ai semput
nasib baik x teruk sgt
ai berharap 
semoga Allah mengurniakan kesihatan yang berpanjangan kpd abah n zuyyin ai
amin..


2 comments:

  1. take care..
    semoaga semuanya sihat sentiasa yer..
    parent ko memang stay dgn ko jaga zuyyin eh.
    best la zuyyin toknya jaga

    ReplyDelete
  2. tq zulie..alhamdulillah abah aku n zuyyin beransur sihat..
    actually..parent aku x duk ngan aku..just temankan aku coz laki aku gi kursus smp ahad ni..tp buat masa ni anak2 aku dijaga MIL aku..

    ReplyDelete